نویسندگان:
نقی رعدی افسوران1 ، محمد کاکیلی2 ، صاحب الدین حیدری3 ، عبدالاحد آذربرزین4 ، محمد امیری5 .1استادیار علوم تربیتی، گروه علوم تربیتی و مشاوره، دانشگاه گیلان، رشت، ایران.
2دانشجوی آموزش ابتدایی پردیس شهید رجایی ارومیه
3دانشجوی آموزش ابتدایی پردیس شهید رجایی ارومیه
4دانشجوی آموزش ابتدایی پردیس شهید رجایی ارومیه
5دانشجوی آموزش ابتدایی پردیس شهید رجایی ارومیه
چکیده فارسی: هدف این مطالعه بررسی تاثیر فناوری بر یادگیری دانش آموزان است در جهان امروزی، کلاس ها در حال بهره برداری بیشتر از فناوری شده ومجبور به یکپارچگی در فرآیند یادگیری دانش آموزان هستند اگرچه فناوری می تواند به یادگیری دانش آموزان کمک کند اما ممکن است برای فرآیند آموزش مضر نیز باشد فناوری فرصتهای زیادی را برای یادگیری بهبودمی بخشد و به دانش آموزان امکان راحتی می دهد، اما ممکن است یک ابزاری باشد که بیش از حد به آن وابسته شده و می تواند بر توسعه مهارت های حرکتی دقیق و مهارت های حل مسئله دانش آموزان تاثیر بگذارد در ادامه به بررسی مزایا و معایب فناوری و آموزش الکترونیک درمدرسه می پردازیم