نویسندگان:
مجید رادفر1 ، طهماسب عبداله پورتوری2 .1دانشیار جامعهشناسی، دانشکده روانشناسی و علوم اجتماعی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن، تهران، ایران.
2دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی دانشگاه آزاد ساری
چکیده فارسی: تحقیق حاضر با هدف بررسی عوامل موثر بر کیفیت بخشی و مدیریت زمان یاددهی یادگیری کلاس های چند پایه ، به صورت مروری و با استفاده از نتایج تحقیقات سایر محققین در این زمینه انجام شده است در این تحقیق ضمن ارائه تعاریفی از کیفیت بخشی و مدیریت زمان یاددهی یادگیری و رویکردهای مهم کلاس های چند پایه ، عوامل موثر بر این مولفه ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت