نویسندگان:
ابوالفضل حسام1 ، سعیده ساجدیان فر2 ، سجاد مرادی3 .1دانشجوی دکتری، گروه حقوق، واحد گرگان، دانشگاه آزاد اسلامی، ، گرگان، ایران.
2کارشناسی آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان یاسوج
3کارشناسی ارشد دانش اجتماعی مسلمین دانشگاه شاهد تهران
چکیده فارسی: هدف از تحقیق حاضر، مطالعه مروری بر توسعه سبک های یادگیری در دانش آموزان ابتدایی می باشد روش گردآوری و توصیف همراه با تحلیل که از تحقیقات پیشین، کتاب ها، مقالات و مجلات و اینترنت بدست آمده است در این پژوهش مروری، از مقالات چاپ شده در مجلات فارسی و انگلیسی موجود در پایگاههای اطلاعاتی؛ ISI، GooglescholarT، scienceDirect مرتبط با چند سال اخیر استفاده شد یافته های نشان داد که یکی از حیطه های اصلی و چالش برانگیز در برنامه درسی دوره ابتدایی، موضوعات درسی و نحوه آموزش دادن آنها به دانش آموزان است که این مسئله با شناخت بهتر سبک های یادگیری در برنامه های درسی و هماهنگ کردن این سبک ها سبک های یادگیری در برنامه های درسی با توانایی ها و سبک های یادگیری دانش آموزان بهبودپذیر است