نویسندگان:
حسین خسروی1 ، ذکیه اسدزاده احمدآباد2 ، خجسته شمسی3 ، مریم شمسی4 .1استادیار گروه معارف، عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی و احد خمین، خمین. ایران.(نویسنده مسئول)
2دانشجوی ارشدآموزش بهداشت و ارتباطات
3دانشجوی کارشناسی ارشد برنامه ریزی درسی
4دانشجوی کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی
چکیده فارسی: در دهه های اخیر، پیشرفت های سریع در زمینه ی تکنولوژی و ارتقاء ابزارها و روش های آموزشی، نیازمند بهبود و بهینه سازی فرآیندهای آموزشی در نظام آموزشی جامعه شناخته شده است از یک سو، با تغییرات جمعیتی و نیازهای جدید دانش آموزان، نیازمندی ها و چالش های جدیدی برای برنامه ریزی آموزشی به وجود آمده است و از سوی دیگر، امکانات و ابزارهای نوین فناوری اطلاعات و ارتباطات ICT به دسترسی روزافزون قرار گرفته اند که می توانند فرآیندهای آموزشی را بهبود بخشند و تجربه ی آموزشی را تحول بخشند