نویسندگان:
محدثه بی تا1 ، امین محمدزاده2 .1کارشناسی ارشد روانشناسی تربیتی، دانشگاه قم، قم، ایران. (نویسنده مسئول)
2دانشجوی کارشناسی رشته آموزش دانش آموزان با نیازهای ویژه
چکیده فارسی: هدف از ارائه این مقاله آشنایی معلمان، دانشجو معلمان و والدین با کودکان ADHD است؛ به خصوص آشنایی معلمانی که رشته دانشگاهی شان آموزش ویژه نیست ولی در مدارس استثنایی مشغول کار هستند مطالب این مقاله بر گرفته از منابع مختلفی مانند روانشناسی کودکان استثنایی بر اساس DSM ۵، مهدی گنجی و روانشناسی و آموزش کودکان استثنایی، مریم سیف نراقی و عزت اله نادری است