نویسندگان:
آیدا استوار1 ، محمدموسی خورشیدی2 ، مریم داربوی3 ، نرجس مهران زاده4 .1دانشجوی کارشناسی رشته علوم تربیتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر ایران
2دکترای مدیریت آموزشی،استاد مدعو دانشگاه فرهنگیان پردیس شهیده بنت الهدی صدر،بوشهر،ایران
3دانشجوی کارشناسی رشته علوم تربیتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر ایران
4دانشجوی کارشناسی رشته آموزش ابتدایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر ایران
چکیده فارسی: امروزه یکی از مشکلاتی که همواره وجود دارداستفاده نکردن معلمان از روش تدریس های فعال و خلاق است که موجبانفعال دانش آموزان می شود معلم سرآمد معلمی است که دانش آموز خلاق و فعال تربیت کند که برای اینده و حضوردرجامعه آماده شود چنین معلمی از روش تدریس های بروز و متناسب با شرایط و موقعیت کلاس درس و دانش آموز ومحیط یادگیری استفاده می کند هدف ما از تهیه مقاله بررسی روش های تدریس مناسب ومیزان تاثیر آن ها در فرایندیاددهی و یادگیری کودکان می باشد و نتایج پژوهش نشان می دهد که روش تدریس های نوین تاثیر زیادی بریادگیری،افزایش خلاقیت،افزایش علاقه به درس و افزایش مشارکت در آنها میشود و دد این مقاله روش جمع آوریاطلاعات کتابخانه ای است و به روش توصیفی به موضوع پرداخته شده است