نویسندگان:
عادله ابراهیمان چاوشلو1 ، پروین نوروزی2 ، ام سلمه علی میرزایی3 .1معلم هنرستان فاطمه معصومه س
2معلم هنرستان فاطمه معصومه س
3معلم هنرستان فاطمه معصومه س
چکیده فارسی: این مطالعه موردی بررسی کرد که آیا و چگونه یک برنامه آماده سازی معلم می تواند انگیزه معلمان را برای آموزش به زبان آموزان متنوع از نظر فرهنگی و زبانی تغییر دهد داده های نظرسنجی از معلمین در تدریس MAT تغییرات آماری معنی داری را در اعتماد به نفس MAT ها برای آموزش به یادگیرندگان متنوع، خودکارآمدی آنها برای آموزش فرهنگی پاسخگو CRP ، درک آنها از ارزش آموزش چندفرهنگی و به نفع آنها نشان داد در آموزش زبان آموزان متنوع داده های مصاحبه و گروه متمرکز، دستورالعمل های صریح در مورد CRP، فرصت های تمرینی متنوع و تاکید بر خودپژوهی فرهنگی محور را به عنوان عواملی که تمایل معلمان را برای آموزش به دانش آموزان متنوع افزایش می دهند، شناسایی کردند