نویسندگان:
محمد دولتخواه1 ، طیبه بلالی2 ، اعظم شاه محمدی قهساره3 .1. استادیار روان شناسی تربیتی، عضو هیئت علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره)، قم، ایران. (نویسنده مسئول)
2کارشناسی ارشد مشاوره خانواده آموزش و پرورش اصفهان
3دکتری تخصصی روانشناسی عمومی آموزش و پرورش اصفهان
چکیده فارسی: هدف این پژوهش ، بررسی اثربخشی آموزش گروهی مادران طلاق و دختران طلاق بر باورهای منفی درباره طلاق والدین بود که به شیوه ی نیمه تجربی اجرا گردید جامعه ی آماری زنان مطلقه تحت پوشش بهزیستی شهر اصفهان و دختران آنها در مقطع ابتدایی در سال ۱۳۹۸ بود نمونه آماری به صورت در دسترس از بین مراکز بهزیستی ، انتخاب شده جهت اجرای برنامه آموزشی تلفیقی به طور تصادفی در دو گروه قرار گرفتند دادهها بااستفاده از تحلیل کواریانس تجزیه و تحلیل شد نتایج نشان داد این آموزش می تواند بر تغییر باورهای منفی دختران درباره طلاق والدین موثر باشد