نویسندگان:
پرویز سبحانی1 ، بنیامین نوری2 .1کارشناسی ارشد جامعهشناسی، دانشکده علوم انسانی و اجتماعی، دانشگاه کردستان، سنندج، ایران
2دانشجوی ورودی سال ۱۳۹۸ رشته ی علوم اجتماعی مرکز شهید آیت نجف آباد پردیس شهید باهنر اصفهان
چکیده فارسی: در تمامی نظامهای آموزشی ، معلمان برای رسیدن به اهداف تربیتی و آموزشی ابتدا باید محیط مناسبی را به منظور تحقق این اهداف خلق کنند محیطی که استعدادهای دانش آموزان را در وهله ی نخست ، شناسایی و سپس شکوفا کند، محیطی که به استعدادهای همه ی دانش آموزان توجه شود جوادزاده، ۱۳۹۵، ص ۱ زمانی که آموزشهای مدارس کشور حضوری شد و به لطف کاهش آمار کرونا، دورهی آموزشهای مجازی تمام شد، من هم باید به صورت حضوری در کلاسهای کارورزی ام در مدارس حاضر می شدم تا قبل از آن، کلاسهای غیرحضوری و آنلاین را مدیریت کرده بودم ولی آموزش حضوری برایم جدید بود وقتی اولین جلسه ی آموزش حضوریام برای درس کارورزی تشکیل شد، فهمیدم باید به دنبال یک فکر و راهحل اساسی برای ثبات نظم در کلاس درس باشم به همین خاطر دنبال راهحل های گوناگون رفتم و حاصل گردآوری اطلاعات و بررسی راهحل ها، مقاله ای است که پیش روی شما است