نویسندگان:
صدیقه کیانی سلمی1 ، هایده محسنی خواه2 ، محمد مکوندی3 .1استادیارگروه جغرافیا و اکوتوریسم، دانشگاه کاشان
2۱ دانشجوی کارشناسی آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان واحد اروند، آبادان، ایران
3۲ مدرس گروه علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان واحد اروند، آبادان، ایران
چکیده فارسی: روش تدریس چیست ؟ همه ما در زمان تحصیلمان در مدرسه معلمانی داشتیم که روش های مختلفی برای تدریس داشتند برخی فوق العاده و برخی دیگر وحشتناک بودند معلمانی که روش تدریسشان گاهی اوقات باعث یاد گرفتن عالی ما می شد و بعضی از آنها نیز روش تدریسی داشتند که باعث می شد به کل از آن درس متنفر شویم سوالی که شاید بسیار جدی باشد این است که حالا واقعا بهترین روش تدریس چیست؟ نکته ای که باید بدانیم این است که اصلا امکان آن وجود ندارد که چند روش تدریس را به صورت کامل با هم ادغام کنیم زیرا هر کدام خصوصیات خود را دارند هرچند می توانیم در هر جلسه از یک یا چند روش استفاده کنیم اما این که بخواهیم همیشه در حال ادغام کردن این روش ها با یکدیگر باشیم امکان پذیر نیست پژوهش حاضر به دو صورت کتابخانه ای مطالعه پژوهش ها و مقالات مشابه و میدانی گردآوری داده ها از طریق مصاحبه نیمه ساختاریافته با معلمان و با روش روایت پژوهی می باشد هدف اصلی این پژوهش بررسی روش های تدریس سنتی و جایگزین کردن روش های نوین است