نویسندگان:
خلیل میرزایی1 ، زهرا اسکندری2 .1دانشیار و عضو هیئت علمی گروه علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن
2کارشناسی علوم اجتماعیدانشگاه بوعلی سینا
چکیده فارسی: ما دراین مقاله طرح اولیه یک تحقیق برای بررسی وبرآوردکردن اثر اجتماعی رسانه های متحرک غنی ویدئو، فاصله های رسانه ای، مجازی، مخلوط ، واقعیت افزایش یافته متحرک وغیره رادنبال می کنیم هدف کشف شیوه ای است که رسانه های متحرک و غنی در زمینه های اجتماعی شکل داده می شوند، اثرات تقریبا متساوی واشکال به دور از همکاری در محیط های کاری، دگرگونی رفتار در فضاهای عمومی وموضوعات شهروندی ومشارکت این تحقیق بوسیله کار میدانی قوم شناسی ، پیمایش های ملی دسترسی واستفاده و آزمایش های در مقیاس کوچک دخالت / ارزیابی بدست آمده است در این شیوه چیزی که انتظار می رود توجه ویژه به اثر رسانه های غنی ومتحرک روی تعامل وهمکاری به منظور مشخص کردن پیشنهادات خط مشی برای بهترین شیوه برای مستقر کردن وبهبود این رسانه ها است