نویسندگان:
عرفان مهدی زاده1 ، محمدصالح منصوری2 ، نگار زائری3 ، نیما مقاتلی4 .1دانشجوی کارشناسی آموزش ابتدایی، دانشگاه فرهنگیان پردیس علامه طباطبایی بوشهر
2دانشجوی کارشناسی آموزش ابتدایی، دانشگاه فرهنگیان پردیس علامه طباطبایی بوشهر
3استاد دانشگاه فرهنگیان پردیس علامه طباطبایی بوشهر
4استاد دانشگاه فرهنگیان پردیس علامه طباطبایی بوشهر
چکیده فارسی: سطح دانش هر جامعه ای به میزان یادگیری افراد آن جامعه بستگی دارد و فضای مجازی به وجود آمده زمینه آموزش را تا حد زیادی گسترش داده است برخی مردم به دلایل مختلف آموزش مجازی را به آموزش حضوری ترجیح می دهند هدف از این تحقیق بررسی و سنجش ویژگی ها و ابعاد مختلف آموزش مجازی میباشد نوع این مقاله مروری است یعنی با گردآوری اطلاعاتی که در گذشته چاپ شده اند به نتیجه گیریخواهد رسید نتایج به دست آمده از این مقاله نشان می دهد آموزشی که حضوری باشد و با به کارگیری فراگیران و معلم از اینترنت همراه باشد به نوعی بهترین سبک آموزشی است