نویسندگان:
حسن خدابنده1 ، عرفان مهدی زاده2 ، محمدصالح منصوری3 ، نگار زائری4 ، نیما مقاتلی5 .2دانشجوی کارشناسی آموزش ابتدایی، دانشگاه فرهنگیان پردیس علامه طباطبایی بوشهر
3دانشجوی کارشناسی آموزش ابتدایی، دانشگاه فرهنگیان پردیس علامه طباطبایی بوشهر
4استاد دانشگاه فرهنگیان پردیس علامه طباطبایی بوشهر
5استاد دانشگاه فرهنگیان پردیس علامه طباطبایی بوشهر
چکیده فارسی: سطح دانش هر جامعه ای به میزان یادگیری افراد آن جامعه بستگی دارد و فضای مجازی به وجود آمده زمینه آموزش را تا حد زیادی گسترش داده است برخی مردم به دلایل مختلف آموزش مجازی را به آموزش حضوری ترجیح می دهند هدف از این تحقیق بررسی و سنجش ویژگی ها و ابعاد مختلف آموزش مجازی میباشد نوع این مقاله مروری است یعنی با گردآوری اطلاعاتی که در گذشته چاپ شده اند به نتیجه گیریخواهد رسید نتایج به دست آمده از این مقاله نشان می دهد آموزشی که حضوری باشد و با به کارگیری فراگیران و معلم از اینترنت همراه باشد به نوعی بهترین سبک آموزشی است