نویسندگان:
سمانه حسینزاده1 ، مجید جشیره2 ، شیما ضیایی3 ، رعنا بلوچ4 ، فاطمه توحیدی5 .2مدرس دانشگاه آزاد اسلامی چابهار
3دانشجوی کارشناسی آموزش ابتدایی چابهار
4دانشجوی کارشناسی آموزش ابتدایی چابهار
5دانشجوی کارشناسی آموزش ابتدایی چابهار
چکیده فارسی: هدف اصلی پژوهش حاضر بررسی تاثیر آسیب های فضای مجازی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان ابتدایی چابهار است که به شیوه ی توصیفی همبستگی با بهره مندی از پرسشنامه محقق ساخته ۳ سوالی ۴ گزینه ای با ضریب آلفای ۰/۶۳۲ و بهره گیری از نمونه ی آماری ۱۲۳ دانش آموزدر مرداد ۱۴۰۱انجام شد، براساس استنباط های انجام شده می توان نتیجه گرفت که بحران هویت،محدودیت کردن خانوده ها و درگیری فکری با پیشرفت تحصیلی همبستگی منفی ومعنی داری دارد پیشنهاد می شود در پژوهش های آتی پیرامون تهدیدات فضای مجازی بر روند آموزش مقالاتی نوشته شود