نویسندگان:
محمدجواد حسنی1 ، رضا انصاری2 ، رضا دورقی3 .1دانشجوی کارشناسی دانشگاه فرهنگیان پردیس حضرت رسول اکرم ص
2دانشجوی کارشناسی دانشگاه فرهنگیان پردیس حضرت رسول اکرم ص
3دانشجوی کارشناسی دانشگاه فرهنگیان پردیس حضرت رسول اکرم ص
چکیده فارسی: با توجه به مطالعات پیشین که کارآمدی تدریس ریاضی بر اساس رویکرد ساختن گرایی را نتیجه میدهند ۱ دراین مقاله سعی بر آن بوده که در ابتدا توضیحی مختصر درباره این رویکرد و سپس تدریسی نوین و خالقانهای بر اساس رویکرد ساختنگرایی ارائه شود امید است مورد استفاده مدرسان محترم واقع گردد