نویسندگان:
معصومه ترکاشوند1 ، محمدجواد حسنی2 ، رضا انصاری3 ، رضا دورقی4 .1kharazmi University
2دانشجوی کارشناسی دانشگاه فرهنگیان پردیس حضرت رسول اکرم ص
3دانشجوی کارشناسی دانشگاه فرهنگیان پردیس حضرت رسول اکرم ص
4دانشجوی کارشناسی دانشگاه فرهنگیان پردیس حضرت رسول اکرم ص
چکیده فارسی: با توجه به مطالعات پیشین که کارآمدی تدریس ریاضی بر اساس رویکرد ساختن گرایی را نتیجه میدهند ۱ دراین مقاله سعی بر آن بوده که در ابتدا توضیحی مختصر درباره این رویکرد و سپس تدریسی نوین و خالقانهای بر اساس رویکرد ساختنگرایی ارائه شود امید است مورد استفاده مدرسان محترم واقع گردد