نویسندگان:
منوچهر اسدی1 ، حدیث زینتی2 ، زهرا زینتی3 .1دانشجوی دکتری، گروه مدیریت دولتی ، واحد قزوین، دانشگاه آزاد اسلامی، قزوین، ایران.
2فوق لیسانس ریاضی کاربردی گرایش جبرخطی
3فوق لیسانس ریاضی کاربردی گرایش آنالیز عددی
چکیده فارسی: دانش آموزان با حفظ کردن مطالب را برای آزمون در ذهن خود آماده میکنند حفظ کردن در یادگیری متاثر است و باید روش های درستی در پیش گیرند ف در غیر اینضورت میتواند مضراتی برای دانش آموزان داشته باشد حفظ کردن و به خاطر سپردن و در خاطر داشتن، معمولا هدف نهایی یادگیری نیست اگر چه می تواند باشد اما در بخش قابل توجهی از آموزش و یادگیری، می توان حفظ کردن و به خاطر سپردن را به عنوان بخشی از فرایند یادگیری مورد توجه قرار داد و به عنوان هدف میانی در نظر گرفت در این مقاله به بررسی مفاهیم حفظ کردن و یادگیری و اثرات آنها و چگونگی روش درست حفظ کردن میپردازیم