نویسندگان:
غلامحسین ایزدی1 ، علی نصیری آغبلاغی2 .1دانشجوی مقطع دکترا،حقوق بین الملل عمومی، واحد تهران شمال، دانشگاه آزاد اسلامی، تهران، ایران
2لیسانس آموزش ابتدایی
چکیده فارسی: معلمان راهبرد های متنوعی در زمینه یکاری خود به کار میگیرند و تاثیرات آن را میسنجند خوب تدریس کردن معلم، گذشته از روش درس دادن ودانش و مهارت او به کردار و رفتارش نسبت به دانش آموزان، موضوع و کارش نیز ارتباط دارد معلم خوب می داند ارتباط درست پلی ایمن و نیازی روانشناختی است که هم یک نیروی محرکه برای دانش آموزان و هم نشاط تدریس است از این رو، داشتن ارتباط صحیح با دانش آموزان در کلاس، مستلزم آشنا شدن و شناخت صحیح وهمه جانبه ویژگی های رفتاری و داشتن تعاملی مناسب آنهاست آگاهی شخصی معلم از ویژگی های دانش آموزان و زمینه یادگیری، سبب تنظیم، هماهنگی و بهبود روابط او با فراگیران می شود در این مقاله شما را با تاثیر رفتار معلم و اسیب شناسی راهبرد های یاددهی یادگیری آشنا خواهیم کرد