نویسندگان:
افشین جعفری1 ، منصور سلطانی نژاد2 ، مینا دلربا3 .1دانشیار گروه حقوق، دانشکده حقوق و علوم اجتماعی، دانشگاه پیام نور، تهران، ایران
2کارشناس ارشد روان شناسی بالینی، دانشگاه سمنان، سمنان، ایران
3کارشناس ارشد روان شناسی بالینی، دانشگاه شهید باهنر، کرمان، ایران
چکیده فارسی: بیماری ویروسی کرونا عوارض جانبی زیادی برای جهانیان باقی گذاشت از برخی عوارض پایدار جسمی که بگذریم، این بیماری باعث دگرگونیهایی در روندهای یادگیری و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان داشته است که در این پژوهش به آن پرداخته خواهد شد برخی از این دگرگونی ها شامل فرصتهای متنوع یادگیری، اشاعه کار با ملزومات مدرن آموزشی در مقطع دبستان، تقویت مولفه عملی و شخصی سازی محتوای تحصیلی، افزایش غیر مستقیم تصویر اجتماعی معلمان و تشکیل یک تیم مدرسه والدین اشاره کرد