نویسندگان:
کورش معصومی1 ، هاجر شیخی2 ، واحد نوری مشیران3 .1مدرس دانشگاه
2کارشناسی زبان و ادبیات انگلیسی، مدیر آموزشگاه عترت و شفق ارشق، استان آموزش و پرورش مشکین شرقی لاهرود
3کاردانی کامپیوتر، دبیر آموزش و پرورش، آموزش و پرورش مشکین شهر
چکیده فارسی: پژوهش حاضر با هدف شناسایی و اولویت بندی مشکلات استفاده از شبکه آموزشی دانش آموز شاد در دوران کرونا از دیدگاه معلمان مدارس دخترانه متوسطه اول شهرستان مشکین شهر انجام گرفته است روش پژوهش از لحاظ هدف کاربردی و از لحاظ گردآوری داده ها توصیفی پیمایشی می باشد جامعه آماری پژوهش شامل کلیه معلمان مدارس دخترانه متوسطه اول شهرستان مشکین شهر در سال تحصیلی ۱۴۰۰ ۱۳۹۹ که تعداد آن ها ۴۲۶ نفرمی باشد نمونه آماری با استفاده از فرمول کوکران به تعداد ۱۹۶ نفر و به روش نمونه گیری تصادفی ساده انتخاب گردید نتایج نشان داد که مشکلات وموانع شناسایی شده شامل؛ ۱موانع آموزشی در شبکه آموزشی دانش آموزان شاد ؛ ۲آسیب های روحی و روانی کرونا؛ ۳ مشکلات اقتصادی دانش آموزان و ۴ مشکلات زیرساختی بود