نویسندگان:
مهدی باغبان1 ، محمد نیکبخت نصرآبادی2 .1دانش آموخته دکترای مدیریت دولتی، واحد سمنان، دانشگاه آزاد اسلامی، سمنان، ایران.
2دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید باهنر اصفهان
چکیده فارسی:
یادگیری به تغییراتی اطلاق شدهاست که بر اثر تجربه یه دست میآید البته این تغییرات نباید با تغییرات ناشی از رشد یا ناشی از فعالیتهای غیرارادی و فیزیولوژیک و همچنین تغییرات موقت و زودگذر بر اثر محرکها و داروهای مختلف اشتباه شود بلکه باید از طریق همسویی فکر و تربیت عقلانی ایجاد شود در این مقاله سعی بر آن است که در حد توان راهکارهای عملی برای از بین بردن تضاد فکری و تربیتی بین خانه و مدرسه را بیان کنیم؛ یعنی آنچه باید اولیا و مربیان در رفتار و عمل خود رعایت کنند تا فرزندانمان در خانه، مدرسه و حتی جامعه دچار تناقض فکری و سوء تربیت نشود