نویسندگان:
مجاهد امیری1 ، فاطمه رضایی شیاده2 ، حمیدرضا رضوی3 .1دانشجوی دکتری حقوق بین الملل عمومی،دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان)،اصفهان،ایران
2دانشجوی کارشناسی ارشد علوم تربیتی گرایش آموزش و بهسازی منابع انسانی
3استادیار گروه مدیریت دانشگاه شمال
چکیده فارسی: هدف ازپژوهش بررسی رابطه فناوری نوین با کیفیت عملکرد معلمان در حوزه آموزش ابتدایی در بین معلمان شهر آمل بود روش پژوهش از لحاظ هدف از نوع تحقیقات کاربردی و از حیث ماهیت و روش پژوهش ، توصیفی پیمایشی و به شکل میدانی بوده است جامعه آماری این پژوهش معلمان حوزه ابتدایی شهر آمل که تعداد آنان از اداره آموزش پرورش تعداد ۹۹۸ نفر در سال تحصیلی ۱۴۰۰ ۱۴۰۱ استعلام شد حجم نمونه با استفاده از جدول کرجسی مورگان ۲۷۷ نفر با روش نمونه گیری تصادفی ساده انتخاب شدند ابزارهای گردآوری پژوهش عبارت انداز؛ مقیاس نگرش نسبت به کاربرد تکنولوژی در آموزش یاکووز و کیفیت عملکرد رحیمی ۱۳۸۹ بودند داده های پژوهش نیز با استفاده از نرم افزار آماری ۲۴ SPSS دردوسطح آمارتوصیفی و استنباطی مورد تجزیه و تحلیل قرارگرفت نتایج پژوهش حاضر نشان دادند فناوری نوین با عملکردمعلمان در حوزه آموزش ابتدایی در بین معلمان شهر آمل دارای رابطه مثبت معنادار است