نویسندگان:
ابوتراب طالبی1 ، نیلوفر امینی2 .1دانشیار دانشکدة علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی و نویسنده مسئول
2کارشناس حسابداری دانشگاه علامه محدث نوری غیردولتی غیرانتفاعی
چکیده فارسی: طبقه بندی آموزشی شامل آموزش رسمی ، غیر رسمی و ویژگی های آن ها در سطح مفاهیم کاربردی و عملی ارائه شده است با توجه به مشکلات ناشی از آموزش رسمی ، جایگزینی مرکز جاذبه از فرآیندی رسمی و غیر رسمی جایگزین می باشد که با توجه به مزایای ارائه شده توسط آن می توان راه های پیشرفت را ارائه نمود جنبه های مربوط به ایجاد سیستم های غیر رسمی و دیدگاه های آنها نیز در جستجوی راه حل هایی برای حل مشکلات آموزشی فعلی مورد بررسی قرار گرفته است