نویسندگان:
حسینعلی بهرامزاده1 ، زهرا فضل آبادی2 .1گروه مدیریت دولتی، دانشکده مدیریت، دانشگاه آزاد اسلامی (علوم و تحقیقات)، بجنورد، ایران
چکیده فارسی: این تحقیق به منظور بررسی اثر بخشی هوش های چند گانه بر اختلال نوشتاری دانش آموزان دوره ابتدایی می باشد ، روشتحقیق به صورت توصیفی و تحلیلی می باشد اخنلالات نوشتاری یکی از مشکلات یادگیری می باشد که در دوره ابتداییتعدادی از دانش آموزان را دچار مشکل می کند ،با وجود انواع شیوه های یادگیری، شیوه آموزشی هوش های گاردنر با ارائههوش های هشت گانه راه جدیدی فرا روی همه ی دانش آموزان برای یادگیری بهتر و موثر تر گشوده است این شیوه بهدلیل توجه به تفاوت های فردی و توانایی های فراگیران از اهمیت زیادی برخوردار است