نویسندگان:
جمال بیگی1 ، معصومه صمدیان ساربانقلی2 .1استادیار حقوق جزا و جرم شناسی، دانشگاه آزاد اسلامی، مراغه، ایران
2کارشناس مسئول برنامه ریزی آموزشی دانشگاه تبریز
چکیده فارسی: مفاهیم و سبک های یادگیری به طرق مختلفی تفسیر شده است، اما از لحاظ سنتی، نسبتا پایدار باقی مانده اند درمقابل، رویکرد شیوه های جدید دانشجویان برای یادگیری فرض می شود که رویکردهای مطالعه زمینه مدار می باشد این مقاله، این گونه استدلال می کند که اولا، ادراکات دانشجویان از زمینه ها، رویکردهای مطالعه شان را تعیین می نماید، ثانیا، رویکردهای مطالعه دانشجویان عمدتا به ادراکات آنها از یادگیری و عوامل زمینه ای بستگی دارد ثالثا، ادراکات دانشجویان از یادگیری حتی در کل برنامه یک پایه نسبتا پایدار است این مسئله حاکی از آن است که ادراکات آنها از یادگیری با فرض استفاده از سبک های یادگیری ارجهیت دارد