نویسندگان:
محمد ضیاء الدینی1 ، کبری محمدی2 ، ویدا صمدی3 .1استادیار گروه مدیریت دولتی، واحد رفسنجان، دانشگاه آزاد اسلامی، رفسنجان، ایران (نویسنده مسئول)
2کارشناسی ارشد برنامه ریزی درسی
3کارشناسی ارشد آموزش ابتدایی
چکیده فارسی: با شیوع کرونا از سال ۲۰۱۹ میلادی، کشورهای بسیاری مدارس را تعطیل کردند و دانش آموز ان مجبور به یادگیری غیرحضوری شدند ایران نیز از این امر مستثنی نبود آموزش غیرحضوری چالشهایی را فراروی دانش آموز ان، خانواده ها و نیز دستاندرکاران امر آموزش قرار داد و در نتیجه، این امر بر لزوم بررسی هر چه بیشتر موضوع توسط محققان مربوطه تاکید دارد پژوهش حاضر به مطالعه آموزش و پرورش در دوران کرونا پرداخته است و ضمن بررسی مطالعات صورت گرفته مرتبط و راهکارهای ارائه شده در کشورهای مختلف به این نتیجه رسید که بایستی به تقویت زیرساختهای الکترونیکی فراگیر در سطح کشور به منظور تسهیل یادگیری غیرحضوری در مواقع ضروری اقدام شود