نویسندگان:
علیرضا فتحی زاده1 ، حجت دهقان زاده2 ، سعید سلطانی3 .2استادیار، گروه علوم تربیتی، دانششکده ادبیات و علوم انسانی، دانشگاه ارومیه
3استادیار، گروه علوم تربیتی، دانششکده ادبیات و علوم انسانی، دانشگاه ارومیه
چکیده فارسی: این پژوهش با هدف شناسایی انواع عناصر بازی وارسازی برای آموزش زبان انگلیسی مورد بررسی قرار گرفت علاوه بر این مورد، عناصر پرتکرار نیز در موقعیت ذکر شده مطرح گردید این پژوهش برای رسیدن به اهداف خود از روش مروز منظم استفاده کرد که در آن مقالات معتبر دنیا که در مجلات آی اس آی چاپ شده بودند، مورد تحلیل قرار گرفت یافته ها حاکی از آن بود که عناصر بازی وارسازی مختلفی مانند امتیاز، مدال، جالش، بازخورد و استفاده شده و بازخورد و چالش و امتیاز جزو پرکاربردترنی ها بوده است لذا مدرسان و طراحان می توانند از این عناصر برای جذاب کردن محیط یادگیری خودشان استفاده نمایند