نویسندگان:
شادی عرفای جمشیدی1 ، زهراسادات حجله2 .1مؤسسه آموزش عالی اسوه، تبریز، ایران
2دانشجوی کارشناسی علوم تربیتی،دانشگاه بنت الهدی صدر فردوس
چکیده فارسی: طی سال های اخیر و با ورود ویروس کوید ۱۹، استفاده از فضاهای الکترونیکی در زمینه های آموزشی، افزایش یافت این مسئله پیامد های منفی از جمله آسیب بر دانش آموزان به خصوص مقطع اول ابندایی در پی داشت پژوهش حاضر با هدف بررسی آسیب های فضای الکترونیکی دردوران کرونا برکودکان پایه اول، سعی دارد گامی در جهت ارتقا کیفیت یادگیری الکترونیک داشته باشد روش تحقیق، کیفی و به صورت توصیفی است نتایج حاکی از آن است که در زمینه های عاطفی وابستگی ، جسمانی کم تحرکی،کاهش بینایی، ، تحصیلی افت درسی ، روانی عادات غلط ، فرهنگی، اجتماعی ضعف ارتباطی ، چالش های فناوری ناآشنایی بر کودکان آسیب وارد شده است