نویسندگان:
علی شماعی1 ، علی رضا پوربافرانی2 .1دانشیار جغرافیا و برنامهریزی شهری دانشگاه خوارزمی تهران، نویسنده مسئول
2دانشجوی کارشناسی آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید باهنر اصفهان
چکیده فارسی: تحقیقات نشان داده است استفاده از رویکردهای پرسشنامه ای مشخص کرده است که ارزیابی های مهم منبع مهم استرس و نگرانی برای دانش آموزان دوره ابتدایی است به طور خاص، رد شدن در امتحانات مهم و پیامدهای رد شدن در این امتحانات مهم تر از طیفی از نگرانی های شخصی و اجتماعی دیگر است هدف این مقاله این است که به بررسی برخی از سوالات اساسی پیرامون ارزیابی ها از دیدگاه دانش آموز محور بپردازد تجربه استرس با زمینه آموزشی گسترده تری از جمله شیوه ها و سیاست هایی که توسط معلمان و مدارس دنبال می شد، مرتبط بود