چکیده فارسی: این پژوهش باهدف بررسی جدیدترین روش های تدریس ریاضیات دوره ابتدایی و نتایج و اثرات آن ها انجام گرفت تدریس، یک نوع ارتباط میان دبیر و دانش آموز است و ارتباط شرط لازم تدریس در فرآیند آموزش است هیچ گونه یادگیری یا تغییر در فرآیند تدریس صورت نخواهد گرفت مگر اینکه آموزگاران با فراگیرانش ارتباط موثر برقرار کند و بداند که در صورت رعایت نکردن این نکات ارتباط موفقی برقرار نخواهد شد و درنتیجه او دانش آموزانش را بدون احساس و کم توجه خواهد خواند و دانش آموزانش تدریس او را غیرمفید به حساب خواهند آورد ما در این پژوهش از روش توصیفی و از منابع کتابخانه ای استفاده کردیم نتایج پژوهش نشان داد استفاده از ابزارهای نوین و رسانه های مختلف، زمینه را برای یادگیری بهتر ریاضیات فراهم می کند و نتایج بهتری را به دنبال دارد