نویسندگان:
محمد باقر روحانی فر1 ، میلاد وحدت2 ، لیلا ساعی3 ، شیوا محمدی4 ، سمیه فرج زاده5 ، افسانه نجفعلی پور6 .چکیده فارسی: هدف از پژوهش حاضر بررسی رابطه عدالت سازمانی و عملکرد شغلی کارکنان آموزش و پرورش شهرستان میاندواب می باشدروش پژوهش حاضر توصیفی از نوع همبستگی است جامعه آماری پژوهش حاضر را کلیه کارکنان آموزش و پرورش شهرستانمیاندواب که شامل ۲۵۰ نفر می باشند تشکیل می دهند حجم نمونه این پژوهش ۱۵۲ نفر می باشد که با توجه به فرمولکوکران و از طریق نمونه گیری تصادفی ساده بدست آمده است ابزار جمع آوری اطلاعات در این تحقیق پرسشنامه هایاستاندارد نیهوف و مورمن ۱۹۹۳ و عملکرد شغلی پاترسون ۱۹۷۰ می باشد می باشد یافته ها نشان داد سبک های عددالتبا هم بر عملکرد شغلی تاثیر معناداری دارند بین سبک عدالت توزیعی و عملکرد شغلی کارکنان رابطه مستقیم و معناداریوجود دارد بین سبک عدالت رویه ای و عملکرد شغلی کارکنان رابطه مستقیم و معناداری وجود دارد بین سبک عدالتارتباطی و عملکرد شغلی کارکنان بر حسب سابقه ی کاری رابطه مستقیم و معناداری وجود دارد