نویسندگان:
رضا صابری1 ، عذرا آمری2 ، مریم جعفری بیلدار3 .2دانشجو کارشناسی ارشد برنامه ریزی درسی
3دانشجو کارشناسی ارشد برنامه ریزی درسی
چکیده فارسی: در پژوهش حاضر با عنوان ارتباط میان مدیریت آموزشی در کلاس و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان که برای دانش آموزان دختر در شهرستان دزفول مورد ارزیابی قرار گرفت و نمونه ۴۰ نفری در نظر گرفته شد تا به سهولت با روش پژوهش توصیفی و پیمایشی نتایج مورد نظر در این پژوهش بدست آمد اکثر دانش آموزان در این پژوهش با توجه به نتیجه پرسشنامه که والدین و معلمان در آن نقش بسزایی داشتند نیز با جریانات پژوهش موافق بنظر رسیدند و سهولتی در روند انجام پژوهش شکل گرفت در ارتباط با نوع و سبک های مختلف مدیریت در آموزش نیز در پژوهش به طور کامل اشاره شد که می توان به درستی به این نوع مدیریت ها که موجب پیشرفت تحصیلی دانش آموز می شود یا خیر ، پی برد