نویسندگان:
حمیده تجملیان1 ، سجاد اردشیرفر2 .1دانشجو، دکتری تخصصی مشاوره، واحد یزد، دانشگاه آزاد اسلامی، یزد، ایران.
2دبیر تربیت بدنی دوره متوسطه اول و دوم، استان کهگیلویه و بویراحمد ،شهرستان مارگون
چکیده فارسی: هدف از انجام پژوهش حاضر تعیین دیدگاه های معلمان دوره ابتدایی در خصوص روشهای ارزشیابی عملکردمعلمان این دوره است روش پژوهش حاضر توصیفی تحلیلی است جامعه آماری پژوهش حاضر کلیه معلمان مقطعمتوسطه شهرستان یاسوج بودند نمونه آماری این پژوهش ۱۵۰ نفر از معلمان مقطع متوسطه دوم بودند معلمان در شاخصهای ارزشیابی عملکرد با استفاده از پرسشنامه و مصاحبه مورد بررسی قرار گرفتند نتایج حاصل از تجزیه و تحلیل داده ها نشان داد که از دیدگاه معلمان اکثر شاخصهای ارزشیابی عملکرد در حد مطلوب و بیشتر از میانگینهستند