نویسندگان:
محمود شرفی1 ، زهرا رضایی2 .1استادیار،گروه علوم تربیتی، دانشگاه پیام نور، تهران، ایران.
2دانشگاه فرهنگیان پردیس زینب کبری س استان مرکزی
چکیده فارسی: در پژوهش حاضر با عنوان » بررسی تاثیر رویکرد انگیزش پیشرفت در دوران پسا کرونا بر روی دانش آموزان ابتدایی« سعی شدهاست به میزان اثربخشی انگیزش پیشرفت در دوران پس از بیماری کرونا بر روی دانش آموزان مقطع ابتدایی پرداخته شود روشجمع آوری اطلاعات این پزوهش کتابخانه ای است جامعه آماری کتاب ها و منابع اینترنتی در مورد تاثیرات کرونا بر دانش آموزان در سال ۱۴۰۱است که از این بین، کتب و منابع اینترنتی در دسترس و منتشر شده تا سال ۱۴۰۱ به عنوان نمونه از جامعه انتخاب شدند نتیجه حاصل از این پژوهش این بود که رویکرد انگیزش پیشرفت در دوران پسا کرونا می تواند بر میزان پیشرفت دانش آموزان مقطع ابتدایی اثر بگذارد