نویسندگان:
عارف پورمحمودی1 ، مهدی ایمانی2 ، زهراسلطان قهرمان پور3 .1دانشجوی دکتری، گروه فلسفه تعلیم و تربیت، دانشگاه شاهد، تهران، ایران.
2گروه علوم تربیتی آموزش و پرورش ابتدایی،واحد نقده،دانشگاه آزاد اسلامی،نقده،ایران
3گروه علوم تربیتی آموزش و پرورش ابتدایی،واحد نقده،دانشگاه آزاد اسلامی،نقده،ایران
چکیده فارسی: تحقیق حاضر در پی یافتن ، تاثیر گسترش استفاده از شبکه های اجتماعی بر سبک های آموزشی و دلبستگی شغلی معلمان دوره ابتدایی شهرستان نقده، انجام شد ابزار گردآوری اطلاعات پرسشنامه شبکه های اجتماعی ، سبک های آموزشی و دلبستگی شغلی بود از روش تحلیل رگرسیون برای آزمون فرضیه ها استفاده شد روش این پژوهش، پیمایشی و از نوع همبستگی بود جامعه آماری ۹۴۵نفراز معلمان دوره ابتدایی شهرستان نقده بودند که از میان آنها ۲۷۳نفرکه ۱۷۳ نفر زن و ۱۰۰ نفر انها مرد بودند به روش نمونه گیری طبقه ای تصادفی ساده با استفاده از روش کوکران انتخاب شدند در راستای اهدف تحقیق این نتیجه حاصل شد که میزان استفاده ، نوع استفاده و میزان اعتماد به کاربران شبکه های اجتماعی بر سبک های آموزشی معلمان دوره ابتدایی شهرستاننقده تاثیر دارد میزان استفاده ، نوع استفاده و میزان اعتماد به کاربران شبکه های اجتماعی بر دلبستگی شغلی معلمان دوره ابتدایی شهرستان نقده تاثیر دارد