نویسندگان:
رضا حق ویردی1 ، میثم کشاورزی2 .1نویسنده مسئول: دانش آموخته دکتری فلسفه تعلیم و تربیت، دانشگاه خوارزمی، کرج، ایران.
چکیده فارسی: پژوهش حاضر به منظور رفع اختلال خواندن در دانش آموزم میباشد جهت انجام این پژوهشابتدا با انجام تحقیقات از مشاور و مطالعه منابع مرتبط به شناسایی عوامل این اختلال و نیزراهکارها و مداخلات اثر بخش در این حوزه پرداخته شد از میان راهکارهای زیادی که توسطاساتید و درمانگران مختلف ارائه شده بود ، چند راهکار کاربردی انتخاب گردید این پژوهش درپنج گام شامل مشاهده، تحلیل، تهیه دانش پشتیبان، اجرا و ارزیابی انجام گرفت نتیجه کلیپژوهش مثبت ارزیابی شد و دانش آموز تا حد زیادی تغییر کرد و اختلال نوشتن او تا حدود بسیارزیادی درمان گردید