نویسندگان:
وحید مهدوی1 ، الیاس ساکی2 ، محمدعارف ساکی3 ، افشین خدابخشلو4 ، عصمت نکویی5 ، سعید نکویی6 .1کارشناسی ارشد حقوق، دانشگاه خوارزمی
2لیسانس علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان پردیس بحرالعلوم شهر کرد
3لیسانس ریاضی دانشگاه شهید چمران اهواز
4لیسانس علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان شهید مطهری شیراز
5لیسانس علوم تربیتی دانشگاه آزاد فیروزاباد
6فوق دیپلم علوم تربیتی تربیت معلم شیراز
چکیده فارسی: اعتماد به معنی ایمان دو جانبه به نیات پاک و رفتار خوب دیگران است هنگامی که میبینیم دیگران به طریقی رفتار میکنند که بیانگر اعتمادشان به ماست بیشتر ترغیب میشویم که اعتمادشان را با اعتماد بیشتر به آنان جبران کنیم برعکس کسانی که به نظر میرسد اعمال آنان برهم زننده اعتماد ماست یا بی اعتمادی نشان میدهند موجب بی اعتمادی ما نسبت به خودشان میشوند هدف از این مقاله اجرای رویکرد نظریه اعتماد در برنامه درسی است تا زمانی که یک برنامه درسی به مرحله اجرا در نیاید، فاقد ارزش عملی لازم میباشد در واقع، مرحله اجرا نشان میدهد که یک برنامه درسی تا چه میزان میتواندعملا واجد اثرگذاری در موقعیتهای یاددهی یادگیری باشد