نویسندگان:
مهران فرج اللهی1 ، محمد توکلی2 ، احسان شیرزاد3 ، علی افخمی4 .1استاد دانشگاه پیام نور تهران
2دانشجومعلم دانشگاه فرهنگیان شهید رجایی شیراز
3دانشجومعلم دانشگاه فرهنگیان شهید رجایی شیراز
4دبیر فیزیک آموزش و پرورش لارستان
چکیده فارسی: تحقیق حاضر با روش شبه آزمایشی انجام پذیرفته است و تاکید آن بر فناوری های نوین آموزشی در عصر جدید بر روی دانش آموزان مقطع ابتدایی می باشد در این پژوهش، از پرسشنامه محقق ساخته ویژه ۴۰ نفر استفاده شده است و روش آزمایش نمونه گیری تصادفی خوشه ای چند مرحله ای است نتایج تحلیل کوواریانس نشان داد این فناوری ها بر ضمیر ناخودآگاه کودکان تاثیراتی بر جای می گذارد که شرح کامل آن به پیوست می باشد همچنین در این تحقیق مشخص شد فناوری های نوین آموزشی بر میزان توانایی و رغبت آن ها به درس تاثیر می گذارد