نویسندگان:
مرتضی خاقانی زاده1 ، ایوب ابراهیمی2 ، مجید عزیزی3 ، حمیدرضا گودرزی4 .1دانشیار مرکز تحقیقات علوم رفتاری، پژوهشکده سبک زندگی، دانشگاه علوم پزشکی بقیهالله (عج)، تهران، ایران
2استاد دانشگاه و عضو هیات علمی دانشگاه فرهنگیان
3دانشجوی کارشناسی رشته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید چمران تهران
4دانشجوی کارشناسی رشته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید چمران تهران
چکیده فارسی: هدف از انجام این پژوهش تحلیل محتوای کتاب فارسی سال سوم دبستان و بررسی میزان درگیری تصاویر کتاب مذکور است روش پژوهش در این تحقیق تحلیل محتوا با استفاده از تکنیک ویلیام رومی میباشد و نتیجه ای که در این پروژه مشخص گردید این بود که تصاویر کتاب فارسی سوم دبستان از لحاظ میزان شاخص درگیری در سطح فعال قرار دارد و تصاویر این کتاب دانش آموزان را به فکر وا میدارد