نویسندگان:
محمد دارایی1 ، نقی شاهسون قره غونی2 ، پریسا فرشچی3 ، علی زنده بودی4 .1دانشجوی دکتری دانشگاه شاهد
2کارشناسی ارشد ساخت و تولید، مدیر دبیرستان نمونه شهید مطهری،
3کارشناسی ارشد حسابداری، موسس جهاد دانشگاهی علم الهدی تنگستان،
4کارشناسی ارشد فقه و مبانی حقوق اسلامی، مدرس دبیرستان دکتر حسابی بنه گز
چکیده فارسی: هدف اصلی این پژوهش بررسی تاثیر کلاس های آنلاین بر رضایت و عملکرد دانش آموزان در دوره همه گیری کووید ۱۹ می باشد روش پژوهش ازنظر ماهیت توصیفی همبستگی و ازنظر هدف، کاربردی است جامعه آماری این تحقیق دانش آموزان دبیرستان نمونه شهید مطهری شهرستان تنگستان در نظر گرفته شده است، و ابزار جمع آوری داده ها پرسشنامه و از روش نمونه گیری در دسترس برای انتخاب نمونه آماری استفاده شده است برای تجزیه وتحلیل داده ها از نرم افزارهای SPSS و AMOS استفاده شده است در ابتدا متغیرها و شاخصهای آنها با استفاده آزمون تی مورد آزمون قرار گرفت و همچنین رابطه بین متغیرها از طریق ضریب مسیر آزمون تی تائید شد سپس با استفاده از نرم افزار AMOS معادلات ساختاری به آزمون مدل پرداخته که نهایتا مقادیر شاخصهای برازندگی نشان داد مدل از برازش مناسب برخوردار است نتایج کلی تحقیق نشان می دهد که کیفیت مربی، طراحیدوره، بازخورد سریع و انتظارات دانش آموز بر رضایت دانش آموزان تاثیر مثبت و معناداری دارد همچنین کیفیت مربی، طراحی دوره، بازخورد سریع و انتظارات دانش آموز از طریق رضایت بر عملکرد دانش آموزان تاثیر مثبت و معنادری دارد