نویسندگان:
رضا کمائی1 ، عبدالرضا شیرکوند2 .1دانش آموخته دانشگاه باقرالعلوم(ع) قم
2دبیرآموزش و پرورش، علوم تربیتی، فرهنگیان، پردیس زینبیه پیشوا، ایران
چکیده فارسی: این تجربه با هدف کم رنگ نمودن گرایش دانش آموزان به استفاده از تقلب در امتحانات کلاس مجازی اجراشد و ضرورت آن از استفاده از سوالات ، مفهومی وکاربردی که پاسخ گویی به آن ها مستلزم تلاش انفرادی ، مطالعه مفهومی و مشارکت و هم اندیشی بود در نتیجه این کندوکاو علمی امکان استفاده از تقلب تقریبا به صفر و حتی فکر آن هم به ذهن دانش آموز خطور نکرد و یادگیری تمام عیار مفاهیم درسی و نکات کلیدی درس که درحین تدریس معلم درکلاس درس یاد گرفته نشده و یا در آن دچارمشکل بودند محقق گردید