نویسندگان:
محسن فرمهینی فراهانی1 ، احمد عربی جونقانی2 ، فاطمه امیری ابراهیم محمدی3 .1عضو هیئت علمی دانشگاه شاهد
2دانشجوی دکتری برنامه ریزی درسی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی تهران
3دبیر آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری
چکیده فارسی: ویژگی های خاص بازیهای حرکتی و گروهی و فواید متعدد آن در رشد همه جانبه دانش آموزان در یادگیری باعث توجه متخصصان به نقش بازی گروهی در آموزش شده است، اما آیا آموزش از طریق بازیهای حرکتی میتواند کمکی به بهبود یادگیری در دانش آموزان کند؟ پژوهش حاضر، به منظور بررسی تاثیر آموزش از طریق بازی های گروهی بر یادگیری مفاهیم درسی و علاقه به یادگیری دانش آموزان در شهرستان لردگان انجام شد نتایج نشان داد آموزش از طریق بازی باعث بهبود یادگیری مفاهیم درسی و افزایش علقه به درس در دانش آموزان شده است این پژوهش به منظور بررسی تاثیر بازیهای آموزشی و گروهی بر پیشرفت تحصیلی و خلقیت دانش آموزان به اجرا در آمده است و از نظر هدف، کاربردی است