نویسندگان:
عبدالامیر طیب طاهر1 ، علی اکبر عجم2 ، الهام صیادشهری3 .2استادیار گروه علوم تربیتی، دانشگاه پیام نور، ایران
3کارشناسی ارشد، علوم تربیتی واحد قاینات، دانشگاه آزاد اسلامی، قاینات، ایران
چکیده فارسی: این پژوهش با هدف اثربخشی روش تدریس یورش فکری بر خلاقیت هیجانی دانش آموزان دختر پایه ششم شهرستان گناباد از طریق روش پژوهش شبه آزمایشی به انجام رسیده است جامعه آماری کلیه دانش آموزان دختر پایه ششم شهرستان گناباد در سال تحصیلی96 95 می باشد با استفاده از نمونه گیری تصادفی خوشه ای تعداد 50 نفر از دانش آموز از بین آنان انتخاب و در دو گروه آزمایش و کنترل هر گروه 25 نفر گمارده شدند گردآوری داده ها با استفاده از پرسشنامه خلاقیت هیجانی آوریل 1999 صورت گرفته است در این پژوهش پایایی پرسشنامه خلاقیت هیجانی با استفاده از آلفای کرانباخ 79/0 به دست آمد از تحلیل کوواریانس برای تجزیه و تحلیل داده ها استفاده شد نتایج نشان داد که تاثیر روش تدریس یورش فکری بر خلاقیت هیجانی دانش آموزان معنادار است