نویسندگان:
نسیبه هاشمی نژاد1 ، حمید حاتمی منفرد2 .1دانش آموخته کارشناسی ارشد حقوق خانواده دانشگاه امام صادق(ع) پردیس خواهران، تهران، ایران
2کارشناس ارشد مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه
چکیده فارسی: با توسعه سامانه های الکترونیکی مانند اینترنت موسسات مالی و بانک ها نیز تحت تاثیر قرارگرفته اند هدف این پژوهش بررسی ابعاد کیفیت خدمات و تاثیر آن بر بانکداری الکترونیک بانک کشاورزی شهر نورآباد است این پژوهش از نظر نوع هدف، کاربردی، از نظر روش و گردآوری دادهها جز تحقیقات پیمایشی است و همچنین از نظر نوع دادهها توصیفی همبستگی می باشد جامعه آماری این پژوهش مشتریان بانک کشاورزی شهر نورآباد هستند که با توجه به نامحدود بودن جامعه آماری و استفاده از جدول مورگان تعداد ۴۰۰ نفر به طور تصادفی برای پاسخگویی به پرسشنامه انتخاب شدند ۳۸۴ پرسشنامه کامل مورد تحلیل قرار داده شد روایی پرسشنامه توسط اساتید و کارشناسان در این زمینه تائید شد و پایایی آن با استفاده از آلفای کرونباخ مقدار ۸۷۴/۰ به دست آمد نتایج نشان می دهد هزینه ، راحت بودن استفاده از خدمات، امنیت بر خدمات بانکداری آنلاین تاثیر مثبت و معناداری دارد