نویسندگان:
محمد علی حیدری1 ، روح اله ایرانمهر2 .1استادیار گروه فقه دانشگاه آزاد اسلامی نجفآباد، اصفهان، ایران
2فارغ التحصیل رشته مدیریت بازرگانی، دانشگاه آزاد اسلامی، مرکز بابل
چکیده فارسی: هدف از تحقیق حاضر بررسی اثربخشی تبلیغات صندوق قرض الحسنه توسعه عصربابل و شناسایی مهمترین عوامل در افزایش اثربخشی تبلیغات می باشد جامعه آماری تممی مشتریان شعب صندوق قرض الحسنه توسعه عصربابل در شهر بابل می باشند نتیجه حاصل از آزمون مقایسه میانگین یک جامعه نشان داد که به طور کلی تبلیغات صندوق قرض الحسنه توسعه عصر بابل از نظر مشتریان شعب سطح شهر بابل ، اثربخش می باشد در این بین تبلیغات شفاهی در هر چهاربعد ، تبلیغات بنریدر هر چهار بعد ، تبلیغات مکتوب در هر چهار بعد و تبلیغات اینترنتی در هر چهار بعد دارای اثربخشی بیشتری می باشند