نویسندگان:
عباس ابوالقاسمی1 ، نرگس بش2 ، غلامرضا طوسیان شاندیز3 .2دانشجوی کارشناسی ارشد پژوهش هنر دانشگاه پیام نور تهران شرق ایران
3دانشیار دانشکده هنر و رسانه دانشگاه پیام نور، تهران ، ایران
چکیده فارسی: گرافیک محیطی فضای آموزشی در کنار سایر عوامل اثرات قابل توجهی بر دانش آموزان دارد هدف کلی این مطالعه بررسی اثربخشی گرافیک محیطی فضای آموزشی بر افسردگی اضطراب و استرس دانش آموزان است مطالعه حاضر به روش توصیفی تحلیلی بر روی ۲۷ نفر از دانش آموزان هنرستان دخترانه فرخشهر انجام شد یافتههای نشان داد طراحی گرافیک محیطی بر کاهش افسردگی اضطراب و استرس دانش آموزان هنرستان دخترانه فرخشهر موثر است طراحی گرافیک محیطی فضای آموزشی بر افسردگی اضطراب و استرس دانش آموزان اثر معناداری دارد