نویسندگان:
علی حسینی1 ، فاطمه ارجمند2 ، زکیه رنجبری3 .2دانشجوی کارشناسی علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان پردیس فاطمه الزهرا بندرعباس
3دانشجوی کارشناسی علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان پردیس فاطمه الزهرا بندرعباس
چکیده فارسی: کارورزی ۴ مهمترین کارورزی است که هر دانشجوی کارشناسی رشته آموزش ابتدایی باید بگذراند چرا که در این کارورزی دانشجو یاد می گیرد چگونه باید یک کلاس را به طور مستقل اداره کند و با دانش آموزان ارتباط موثر برقرار کند بدین منظور ما تصمیم گرفتیم برای درس کارورزی ،۴، گروهی تشکیل دهیم و در این گروه روشهای تدریس را بررسی کرده و برای چند درس مشخص شده، بهترین تدریسها را انتخاب کنیم از آنجایی که ما یک گروه دو نفره بودیم و قصد داشتیم روی پایه ی دوم کار کنیم به همین دلیل تصمیم گرفتیم دو درس مختلف انتخاب کرده و شیوههای مناسب تدریس برای آنها را بیابیم در نهایت ما یک درس از کتاب علوم و یک درس از کتاب هدیههای آسمان انتخاب کرده و برای هر کدام یک طراحی آموزشی آماده کردیم که این طراحیها با بررسی شیوههای مختلف تدریس و انتخاب بهترین شیوه برای هر محتوای آموزشی تهیه گردید و بعد به اجرا در آمد بعد از اجرای تدریس ها ، آنها را برای هم شرح داده و کار یکدیگر را نقد کردیم