نویسندگان:
علی دشتی1 ، صغری رزمجو2 ، زهره زینالی فسقندیس3 ، فریده پوربابا4 ، سارا فرج زاده5 .1۱ آموزگار ابتدایی اداره آموزش و پرورش شهرستان اسکو
2۲ کارنشناسی تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه پیام نور میاندوآب
3۳ کارشناسی ارشد مهندسی عمران دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز
4۴ کاردانی آموزش ابتدایی تربیت معلم فاطمه الزهرا تبریز
5۵ آموزگار ابتدایی اداره آموزش و پرورش شهرستان اهر
چکیده فارسی: استراتژی های تدریس اقدامات ، ابزارها و منابعی است که توسط یک معلم یا افراد مناسب استفاده می شود تا احتمال دستیابی دانش آموزان به اهداف یادگیری را افزایش داده و دانش جدیدی را که قصد دارند به دست بیاورند، افزایش دهد مقطع ابتدایی به دلیل آن که دروازه ی ورود هر انسان به فضای آموزش و تحصیل است، مهم ترین مقطع تحصیلی به شمار می رود روش های روش های تدریس ابتدایی نیز از این نظر بسیار حائز اهمیت است زیرا نحوه ی مواجه ی دانش آموزان را با امر تحصیل و فضای آموزشی رقم می زند در این مقاله چندین استراتژی آموزشی قدرتمند جهت بهبود آموزش در مدارس ابتدایی مورد بررسی قرار گرفته شده است، تا به بهبود امر تدریس همکاران در مدارس ابتدایی منجر شود روش تحقیق حاضر توصیفی و روش گردآوری اطلاعات آن، کتابخانه ای است بدین صورت که از منابع کتابخانه ای نظیر: کتاب، مقاله ، منابع خارجی و و آموخته های محقق استفاده شده است