نویسندگان:
فاطمه جباری1 ، فائزه هدایت نظری2 ، مصطفی مشهدی محمدی3 .1دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی
2دکتری مدیریت بازرگانی بازاریابی
3دکتری مدیریت بازرگانی بازاریابی
چکیده فارسی: مدیریت ریسک مستلزم شناسایی، ارزیابی و رتبه بندی ریسک های مختلف است ارزیابی ریسک یکی از ارکان مدیریت ریسک بوده و هدفآن اندازه گیری ریسک ها بر اساس شاخص های مختلف از قبیل میزان تاثیر و احتمال وقوع می باشد و هر چه نتایج این مرحله دقیق تر باشدمی توان گفت که فرایند مدیریت ریسک با درجه اطمینان بالاتری انجام می گیرد پژوهش حاضر از حیث هدف کاربردی و روش نمونهگیری در این پژوهش به صورت تصادفی ساده بوده است داده های به دست آمده، پس از جمع آوری از نمونه های مورد پژوهش از طریقپرسشنامه با استفاده از تکنیک تاپسیس مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت نتایج نشان داد نشان می دهد که فرایند تامین دارای کمترینریسک است و بعد از آن فرایند تولید و سپس فرایند توزیع در مرحله ی بعدی قرار دارند