نویسندگان:
الهام همتی1 ، احسانه نژادمحمد2 .1دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت گردشگری دانشگاه تهران، تهران، ایران
2استاد مدعو دانشکده مدیریت دانشگاه تهران و عضو هیئت علمی دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات
چکیده فارسی: در این مقاله سعی شده است تا از منظر گردشگری به مقایسه ی صحیح وب سایت دو برج مطرح در سطح جهانی دست پیداکنیم برج میلاد تهران در ایران و برج ایفل پاریس در فرانسه برای این کار از متد جدول swot استفاده کردیم و با مشاهداتیکه از هر دو سایت به دست آوردیم متوجه شدیم که تفاوت هایی در زمینه های محتوایی، بازاریابی، جذب توریست، گرافیکی و بین سایت ها واضح هستند و همینطور نکاتی که هر سایت آن ها را رعایت کرده و از آن نظر یکسان هستند که لازمه یوجود یک سایت معتبر است و نکات قوت آن ها به حساب می آید و در آخر پیشنهاداتی برای وب سایت موفق یک برج با نگاهمدیریت جهانگردی را نتیجه می گیریم