نویسندگان:
ناصر خانی1 ، علیرضا جاشویی2 .1گروه مدیریت، واحد نجف آباد، دانشگاه آزاد اسلامی، نجف آباد، ایران
2گروه مدیریت، واحد نجف آباد، دانشگاه آزاد اسلامی، نجف آباد، ایران
چکیده فارسی: در جهان پر شتاب امروز جهت باقی ماندن سازمان ها در عرصه ی رقابت و ادامه ی حیات آنها نمی توان از یک عامل چشم پوشی کرد و آن استراتژی نوآوری در سازمان است ظهور فناوری های نو انتظارات بشر را از سطح رفاه و کیفیت زندگی به شدت ارتقا داده است ازسوی دیگر تقاضای بازار از یک طرف و فناوری های نو از طرف دیگر باعث شده تا چارچوب تدوین استراتژی نواوری به عنوان یک ضرورتسازمان مطرح باشد در این راستا شاید مهم ترین و مشکل ترین فرایند در هر سازمان ایجاد تحول و تغییر در سازمان باشد از این رو با توجه به اهمیت تغییر رویکرد در زمینه کسب و کار در مقاله حاضر تلاش شده است تا ضمن بررسی عوامل و الزامات موثر بر استراتژی نوآوری در سازمان؛ چارچوبی جهت تدوین آن ارایه گردد