نویسندگان:
خدیجه جعفری کلهرودی1 .1کارشناس ارشد مدیریت دولتی گرایش تحول و کارشناس ارشد حوزه درآمدهای پایدار اداره کل تشخیص و وصول درآمد شهرداری تهران
چکیده فارسی: هوش عاطفی شکل تکامل یافته ای ازتوجه انسان درسازمان هاوابزاری نوین درجهت بهبود کیفیت عملکرد کارکنان درسازمان ها به شمار می آید کارکنان اثربخش به قابلیت ها ی عاطفی توجه فراوانی دارند ودرارتباطات خودبه خوبی می توانند عواطف واحساسات دیگران را درک کرده وبه آن پاسخ دهند که به آن هوش عاطفی میگوییم هدف پژوهش حاضربررسی تاثیرهوش عاطفی هیجانی دربهبودکیفیت عملکرد کارکنان است روش بکار رفته در این آزمون روش همبستگی و همخوانی می باشد روش جمع آوری اطلاعات این تحقیق روش کتابخانه ای وپرسشنامه ای میباشد ابزار جمع آوری اطلاعات شامل یک پرسش نامه با 24 گویه مورد استفاده قرار گرفت